čtvrtek 10. října 2013

30ti denní výzva.. Jdu do toho!

Takže jsem se rozhodla, že se pustím od 30ti denní výzvy. Myslím, že 30ti denní výzvu znáte, protože je to teď docela oblíbený způsob cvičení. Je to tedy cvičební plán na 30 dní. Já jsem se rozhodla jít hned do tří a to na nový vršek, pozadí a břicho. Ve výzvách máte většinou třetí den volno a někdy i dřív.

Začala jsem včera a musím říct, že 20 kliků, 50 dřepů a 10 minut leh sedů dá celkem zabrat a tím jak nejsem zvyklá cvičit tak jsem měla při padesátém dřepu vážně dost, ale pro krásu se musí trpět. Doufám, že mě aspoň přestane bolet pravá lopatka, která mě už asi 3 dny bolí jako prase.

A proč jsem se do výzvy dala? No důvod je jednoduchý... Chci si trošku zlepšit postavu a dělat něco pro svoje zdraví. Podle mě je tohle výborný nápad a když si k tomu pustíte hudbu tak to půjde jedna báseň. Mám už v hlavě sestavený takový cvičební mix, který bude hodně rytmický a věřím, že se mi do toho bude hned chtít víc. Jdete do toho se mnou?

Žádné komentáře:

Okomentovat