čtvrtek 14. listopadu 2013

Alverde Natural light makeup

Sice jsem říkala, že makeup nepoužívám, ale situace se změnila a proto tu dnes mohu s radostí představit makeup od Alverde. Dostala jsem se k němu asi tak, že jsem chtěla nějaký makeup který by byl trošku lehčí, ale měl i dobré krytí a taky jsem nechtěla moc drahý. No a do oka mi padl tenhle miláček.


Pokud hledáte makeup s lehčím krytím tak čtěte dál, ale jestli chcete vyšší krytí tak to ani dál číst nemusíte. Makeupu je v lahvičce 30 ml, což je podle mě optimální velikost. Já mám odstín 20 Medium sand. Je to takový ten střední odstín, který já mám skoro všude. Teď možná potěším bledulky, protože odtsín 10, tedy ten  nejsvětlejší, je krásně světlý s podtónem do růžova. 


Jak jste asi už zjistila tenhle makeup kryje jen lehce, ale pořád kryje. Myslím, že to slovo ''light'' už napovídá, že bude jen lehce krycí. Mě toto krytí úplně stačí a jsem s ním spokojená. Používám k makeupu ještě korektor a musím říct, že mám potom krásnou pleť.


Makeup je lehce parfemovaný a voní krásně po kokosu s troškou čokolády. Jestli znáte takové ty jogurty Florian, tak ty mají i příchuť kokos a čokoláda a přesně tak voní. Nicméně parfemace je příjemná a určotě lepší než u BB od Miss Sporty, který voní jako takové ty dětské míchanice z mýdla a bláta.


Myslím, že pokud hledáte lehký makeup tak tenhle je ten pravý. Makeup koupíte v jakékoliv DM za 99,- Kč, což je krásná cena. Za mě ho doporučuji a myslím, že ještě dlouho bude mým miláčkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat