sobota 22. února 2014

FOTD | Pink & Purple Jeans

Je to tady! Článek, který bych od sebe nečekala ani já a to první FOTD neboli Foundation Of The Day (doufám, že to píšu dobře :D). Vzniklo to úplnou náhodou, protože jsem se byla dnes odpoledne projít a něco fotit, protože focení miluju, ale bohužel mi vyšla jen jedna taková celkem hezká fotka, ale napadlo mě, že bych mohla nafotit svůj dnešní makeup a pak o něm napsat článek, jak to většina beauty bloggerek dělá a upřímně začínám silně přemýšlet o stativu, ale zpátky k makeupu.


Tenhle makeup je trošku barevnější, protože se chci odpoutat od svého návyku na neutrální líčení a přidat trošku barev do mého neutrálního světa. Líčila jsem se s mím novým miláčkem, ale nechci se předbíhat a chci ho představit až v nákupech. Líčení je slazeno do fialových a růžových tonů.


Asi si říkáte proč je v názvu slovo ''jeans'', to proto, že jsem do vnějšího koutku dala a ''rozblendila'' stín, mě připomínající džínovou barvu a všechno se to tak hezky sladilo a na následující fotce uvidíte jak se stíny hezky rozpily do sebe a vytvořily takový růžovo fialový přechod do té džínové. Do vnitřního koutku jsem dala třpytivou bílou, protože mi k té růžové prostě šla.


Abych tu barevnou divočinu trochu rozbila a hlavně aby líčení nevypadalo jako když mám monokl, tak jsem přidala ještě černou linku a černou tužku a líčení potom vypadalo víc nepřístupně. Pak jsem vše jen obohatila o řasenku, která mi, podle mě, dělá krásné řasy, ale o té zase později. 


Určitě mi dejte vědět jestli se vám mé líčení líbí nebo ne, protože mě zajímá názor jiných. Ještě taky napište jestli by jste chtěli víc takových článků, protože mě upřímně focení makeupu hrozně baví. Ještě se chci omluvit za tak pozdní článek, ale nešel mi dopoledne a odpoledne moc internet. Tak zatím.

2 komentáře: